Yhdistys - tietoa Kisasta

Historia

Lievestuoreen Kisa ry on perustettu 3.12.1927. Urheiluseuran perustamiskokouksessa, Haarlan selluloosatehtaan johtajan konttorissa, oli läsnä 24 henkilöä, puheenjohtajana Paul Hurme, josta tuli myös seuran ensimmäinen puheenjohtaja.

Seuran historiaa on koottu juhlavuoden blogiin, josta löytyy mm. kisalaisten muistelmia ja Harri Tapperin kirjoittama 60-vuotishistoriikki (v.1988). Lue historiablogia (aukeaa uuteen ikkunaan)

Otamme edelleen vastaan muistelmia ja valokuvia seuran historian varrelta. Voit lähettää materiaalia osoitteeseen lievestuoreenkisa@gmail.com

Yleisseura kaikenikäisille

Viime vuosina seurassa on ollut n. 300 jäsentä, joista suurin osa osallistuu harrasteryhmien toimintaan. Lisäksi seurassa on naisten kilpasalibandyjoukkue, joka osallistuu Keski-Suomen piirisarjoihin.

Lievestuoreen Kisa on yleisseura ja meillä on säännöllistä toimintaa jalkapallossa, salibandyssa sekä bocciassa. Lisäksi järjestämme erilaisia liikuntatapahtumia sekä kursseja. Teemme paljon yhteistyötä muiden paikallisten toimijoiden kanssa ja olemme aktiivisesti mukana esim. erilaisissa markkina- ja toritapahtumissa.

Toiminta > Junioriliikunta

Toiminta > Aikuisliikunta

Toimintakausi

Seuran toimintakausi alkaa 1.9. ja päättyy 31.8. Seuran johtokunta valitaan vuosikokouksessa, joka järjestetään loka-marraskuussa. Seuran säännöissä on kerrottu lisää vuosikokouksesta ja johtokunnan toiminnasta.

Seuran johtokunta kokoontuu Kisalassa (Liepeentie 7A), jossa järjestämme myös muita kokouksia sekä avointen ovien iltoja. Jos haluat varata Kisalaa kokousta tai omaa työskentelyä varten, ota yhteyttä: lievestuoreenkisa@gmail.com.

Seuran organisaatio

Toimintakertomus 2022-2023 (pdf)

Toimintasuunnitelma 2023-2024 (pdf)

Visio 2027